Followers

Thursday 2 February 2012

Kes Kecuaian Hospital??

Petang semalam semasa Mak Aji sibuk 'mengerjakan' tayar kereta yang buat hal, Mak Aji menerima sms daripada staf ofis memaklumkan bahawa bapa seorang lagi staf kami, Razak, meninggal dunia petang semalam. Innalillahiwainnailaihirajiun! Semoga rohnya dilimpahi rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang solih, aminn. 

Sekitar jam 9.15 pagi tadi, rombongan dari ofis (seramai 9 orang dalam van ofis) bertolak ke Kg. Air Limau, Masjid Tanah, Melaka untuk tujuan menziarahi keluarga Razak. Jenazah disemadikan terus sebelum Maghrib petang semalam. Jadi, kami menziarahi kubur dahulu sebelum ke rumah emaknya.

Jabatan Kecemasan Hospital Trendak
Mengikut Razak, bapanya dimasukkan ke Hospital Trendak kerana masalah angin pasang. Semasa doktor berusaha untuk merawatnya, kesilapan telah berlaku dan doktor telah tergunting usus besarnya. Selepas itu, arwah terus mengalami demam berterusan sehingga tidak sedarkan diri dan setelah beberapa hari meninggal dunia! Razak sekeluarga sedang berkira-kira untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap hospital berkenaan atas alasan kecuaian! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...