Followers

Thursday 27 September 2012

SmartTag Punya Hal Lagi

As-salam.

Semalam Mak Aji berasa hendak tergelak pun ada apabila mendapat sms daripada Touch n Go seperti berikut:


Untuk pengetahuan, sebenarnya Mak Aji sudah berbulan menghantar SmartTag ke Touch n Go di Sentral. Mereka kata sebulan atau 5 minggu nanti tunggukan sms daripada mereka yang memaklumkan kepada Mak Aji yang SmartTag sudah siap diservis. Alang-alang Mak Aji berada di Sentral sekitar 5 minggu selepas itu, Mak Aji singgahlah. Kata staf di situ, "tunggu kami sms dahulu baru datang." - Dengan kata lain, "don't call us, we'll call you!" Pulak!! 

Kalau semalam baru dapat sms, maknanya bukanlah 5 minggu siap, hampir 5 bulan ni!! Lihat resit yang Mak Aji terima semasa SmartTag dihantar:



Anda nampak tarikh hantar?? Hantar pada 23 Mei 2012, baru terima sms 26 September 2012!! 5 minggu ke tu?? Someone up there at Touch n Go should do something about this!! Yang Mak Aji dengar, ramai pengguna SmartTag sudah mula bising-bising dengan servis Touch n Go. Jadi, jangan sampai kami buat demonstrasi sudah!!


Catatan: Bercinta betul hendak ke KL untuk ambil SmartTag (dan juga ambil mop yang dipesan tempoh hari. Padanlah tawaran harga bagai nak rak, kena ambil sendiri kat Bukit Bintang!!).



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...