Followers

Friday 28 September 2012

Sesekali Turun ke KL

As-salam.

Pagi ini untuk sesekalinya kami turun ke KL selepas pekena roti canai di Restoran Taqwa, Bukit Rahman Putera. Timing amat penting kalau turun ke KL, elok-elok sahaja selepas semua orang sudah masuk kerja dan balik sebelum orang keluar kerja! 

Misi pertama, ke Fahrenheit88 di Jalan Bukit Bintang (tidak pernah tahu yang ada kedai suhu pula di Bukit Bintang?? - punyalah jakunnya orang KL ni!). Sementara Pak Aji tunggu di kereta, Mak Aji lari 100 meter ke dalam (orang lelaki mana boleh tunggu lama-lama!). Pergi ke aras 1, cari punya cari tidak jumpa. Bila ditanya orang, rupa-rupanya kena masuk melalui pintu keluar dan apabila masuk ke pintu itu ada beberapa buah ofis kecil yang kelihatannya seperti entah di mana ya, di Petaling Street apa??  Lepas itu ada tanda As Seen on TV. Ada perempuan Melayu menggamit Mak Aji masuk. Di hadapan kerusi tempat Mak Aji duduk, ada mesin pop-corn seperti yang diiklankan dalam Stardeal juga dan apabila diteliti, Made in China. Mak Aji rasa mop ini pun Made in China jugalah. Memang betul tekaan Mak Aji (apabila ditanya). Jom kita ke China, kita berniaga barangan China pula, he he!! Jaminannya untuk tempoh sebulan kalau ada apa-apa masalah. Ini gambar kotaknya:


 Ini pula di dalamnya: baldi mop, batang mop dan
3 tangkai bulu mop.

Selesai di Fahrenheit88, kami terus ke Touch n Go Sentral untuk mengutip SmartTag. Punyalah lama menunggu - Pak Aji letak kereta dan menunggu di zon tunda, jadi beberapa kali dia menelefon sebab kena halau dek polis! Alhamdulillah KL hari ini tidak sesak walaupun awal pagi tadi hujan turun. 

Catatan: Tunggu entri berikutnya untuk mengetahui sejauh mana berkesannya produk ini!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...