Followers

Monday 1 October 2012

Samsung Galaxy Note dan Galaxy III Murah!!

As-salam.

Dua hari lepas Mak Aji dan Pak Aji ke kawasan Masjid India sebab Pak Aji ingin membeli minyak wangi oud untuk dibawa ke Yaman sebagai cenderamata. Kedai minyak wangi ini terletak dua tiga pintu dari kedai hujung di Wisma Yakin. Pelbagai minyak wangi ada dan harganya boleh tahan juga! Siapa kata minyak attar murah?? Kalau tidak percaya cuba pergi tanya minyak oud dari Kemboja!!

Sambil berjalan untuk kembali ke kereta, Mak Aji perasan orang ramai berkerumun di beberapa gerai orang berjualan. Rupa-rupanya orang berjual Galaxy Note dan Galaxy SIII! Nampak siap dengan kotak sekali - barulah agaknya! Harganya?? - RM250 untuk SIII dan RM350 untuk Galaxy Note!!!! Jaminan pula selama 3 bulan. Kalau rosak boleh diganti baru! Kata penjualnya, barang dari Korea bukan China!Pak Aji sempat membelek-belek kedua-duanya dan Mak Aji berbisik - beli dua tiga ratus, pakai dua tiga hari terus kaput!! Kami berlalu dengan geli hati!! 

Yang mana satu idaman hati??
Sumber

Amacam, sesiapa berminat untuk pakai telefon serba canggih dengan harga yang memang luar biasa murah??   Cuba pergi Masjid India, he he!! Mak Aji pakai Galaxy SII pun dah cukup canggih sangat dah!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...