Followers

Monday 22 October 2012

Mi Kampung Pek

As-salam.

Dari sehari ke sehari setiap kali balik kampung Mak Aji terasa ingin mencuba Mi Kampung Pek yang sudah banyak terdapat cawangannya di Kelantan. Sebelum sampai ke rumah kakak, kami menyinggah untuk makan malam di situ - cawangan Kubang Kerian, berhadapan dengan Hospital USM Kubang Kerian.

Ejaan mee sepatutnya mi!!
Mi kuah yang dipesan.

Kesimpulan Mak Aji: Sekadar OK sahaja, tiadalah rasa yang istimewa seperti yang diharapkan oleh restoran yang mempunyai beberapa cawangan di Kelantan! Sudah rasa sekali, cukuplah sekadar itu sahaja.



4 comments:

Elham said...

Akak kena cuba yg di kedai asalnya di Kg Pek itself. My hubby's favourite eating spot ni kalau travel by road KL-KB. Somehow,yg cawangan2nya tak sesedap yg kat situ.Susah kot nak standardise the recipes

Ummu Madihah said...

Oh gitu ke. Insya-Allah next time kena pergi yg Kg. Pek pulak.

Anonymous said...

Salam Mah,masa dia baru buka kedai tu I ada kat situ..jadi kami pun pi mencuba sebab selalu dok tengok mi kg pek masa nak ke KB dari KL..macam menarik! Tapi macam you cakap la..ok ok saja,tak meletop macam nama dia. Tu ja sekali kami makan. Kedai kesukaan kami di restoran Sham Bunga rasanya..ingat2 lupa..kat jalan yg nak ke DBP. Satu lagi nasi kukus kat D Village depan USM tu..boleh tahan la juga. Cuma nanti nak cuba yg tomyam ikan merah tu..InsyaAllah kalau jadi nak Ke KB dalam waktu cuti sekolah ni. Eh..panjang ceta pulak!

Ummu Madihah said...

Restoran Sham yang sejalan dgn DBP tu memang sedap makanan dia, murah pula tu berbanding KL, puas makan. Nasi kukus depan USM belum pernah cuba, insya-Allah boleh cuba nanti. kalau nak ke sana cuti sekolah ni kena book hotel awal2 tau, nanti penuh! selamat bercuti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...