Followers

Tuesday 24 April 2012

Mati Tertikam Diri Sendiri

Seorang pengusaha restoran di Kota Kinabalu telah ditemui mati tertikam diri sendiri dengan pisau yang sedang digunakannya di dapur.

Cynthia Tan Kian Hoon, 41 tahun, sedang menyediakan sarapan apabila beliau terjatuh arah ke hadapan lantas pisau yang sedang dipegangnya, yang sepanjang enam inci menuruk tulang rusuknya. 

Pemangku Ketua Polis Sandakan, Supt. Fadzil Mohd Ali melaporkan bahawa anak lelaki Tan dan seorang pekerja berada di luar restoran semasa klejadian dan mereka meluru masuk ke restoran selepas mendengar jeritan. Sebaik sahaja masuk mereka mendapati Tan terlungkup di lantai.

Ahli patologi mengesahkan bahawa wanita itu mati akibat salur darah utama terputus. Beliau juga mengesahkan bahawa polis tidak mengesyaki sebarang niat jahat di sebalik kejadian tersebut.



Berhati-hatilah di dapur!!

Sumber: The Star, 24 April 2012

Catatan: Kita kaum isteri dan juga ibu perlulah sentiasa berhati-hati di dapur kerana kita sentiasa menggunakan alat-alat yang boleh membahayakan diri sendiri dan juga ahli keluarga kita. Dengan itu sentiasalah berhati-hati kerana banyak kemalangan berlaku di rumah, terutama sekali di dapur - medan kita!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...