Followers

Sunday 29 April 2012

Hilang Kesemua Gigi Akibat Balas Dendam


Doktor Gigi Cabut Semua Gigi Bekas Kekasih
The Huffington Post oleh Andy Campbell
Diterbitkan pada 28 April 2012


Awas apabila berjumpa doktor gigi - pastikan dia bukan bekas kekasih anda!!
Marek Olszewski (tiada gambar) telah kehilangan kesemua giginya apabila bekas kekasihnya yang merupakan seorang doktor gigi mencabut kesemua giginya. 

Putus kasih memang perit - hilang kesemua gigi lebih memeritkan!!

Seorang doktor gigi berhadapan hukuman penjara selepas mencabut kesemua gigi bekas kekasihnya yang telah memutuskan hubungan cinta mereka. 

Marek Olszewski, 45 telah membuat kesilapan besar apabila telah membuat temu janji dengan doktor gigi yang juga bekas kekasihnya, Anna Mackowiak, 34 tahun, kerana sakit gigi.

Mackowiak yang masih geram dengan bekas kekasihnya telah membius Olszewski, mencabut kesemua giginya dan membalut sebahagian kepalanya agar kehilangan gigi tidak disedari sehinggalah sesedah meninggalkan kliniknya. 

"Saya cuba bersikap profesional tetapi apabila melihatnya terbaring di kerusi, saya hilang pertimbangan," kata Mackowisk kepada pemberita. 

Olszewski berasa sesuatu yang tidak kena apabila kehadiran giginya tidak terasa apabila sedar dari bius. Mackowisk mententeramkannya dengan berkata bahawa dia tiada apa-apa apabila bius hilang sepenuhnya nanti. 

"Saya tidak pernah terfikir perkara ini boleh berlaku - saya anggap dia seorang yang profesional," kata Olszewski.

Malangnya telahannya salah.


"Sesampai saya di rumah, saya amat terkejut. Habis gigi saya dikerjakannya."

Olszewski selepas itu juga ditinggalkan teman wanitanya yang baru kerana wanita itu tidak boleh menerimanya yang tiada lagi bergigi!, menurut Daily Telegraph.

Mackowski sekarang sedang disiasat kerana melakukan amalan salah perubatan dan menyalahgunakan kepercayaan pesakit. Dia berkemungkinan dipenjara tiga tahun akibat perbuatan tersebut. Olszewski pula sedang mengumpul duit untuk berbuat sesuatu untuk 'mengembalikan' giginya.


Catatan: Pengajaran kali ini - jangan sesekali membuat wanita marah - kucing yang manja boleh bertukar menjadi harimau garang yang boleh membaham!! Awas!!

2 comments:

MONIE said...

Best juga jumpa xboy friend untuk balas dendam - tapi kita nak sumbat apa agaknya ye?

Ummu Madihah said...

Tu kena fikir lebih mendalam - hmmm nak sumbat apa ya???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...