Followers

Friday 6 July 2012

Hadiah daripada Ofis

Malam tadi Mak Aji ke rumah kawan ofis yang tolong bawakan balik hadiah daripada ofis untuk Mak Aji. Sebenarnya ofis memberi pakai notebook dan juga i-Pad untuk kegunaan rasmi. Notebook itu sudah lama sedikitlah, bukan baru sangat, tetapi masih berkeadaan baik. i-Pad pula baru sangat lagi digunakan (versi 2) dan Mak Aji simpan sahaja di pejabat untuk memulangkannya semula apabila pencen. 

Beberapa hari sebelum tarikh akhir bekerja ada angin-angin yang menyatakan ofis mahu berikan percuma untuk orang yang berpencen. Apapun Mak Aji tidaklah berharap sangat agar tidak kecewa jika tidak dapat. Namun, alhamdulillah rezeki, KP meluluskan untuk dihadiahkan kepada orang yang menggunakannya. Jadi, dapatlah kedua-duanya sebagai harta persendirian (dapatlah mereka tukar ke i-Pad versi 3 pula ya!!).

Ini i-Pad semasa baru dapat tempoh hari.

Yang terlebih seronok apabila mendapat berita ini - si Boy! Maknya tidaklah sangat sebab jarang menggunakannya. Dia yang nampak gaya mengecop benda ini sejak malam tadi lagi! 


Catatan: Dapatlah beli stand i-Pad yang macam-macam gaya tu ya! Hari tu nak beli, tapi bila ingatkan ofis punya, tak jadi. Sekarang bolehlah tinjau-tinjau! - yang bright pink, kan!!




4 comments:

izla said...

rezeki2..alhamdulillah :)

AsiahRSC said...

Jealousss ...

Sue Abd Aziz said...

seronoknya dapat yang free kan?

Ummu Madihah said...

Asiah, Sue, orang beri, kita terima. Alhamdulillah rezeki!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...