Followers

Thursday 16 August 2012

Tahniah Irma Hasmie!

As-salam.

Beberapa minggu lepas, Mak Aji dan Madihah ke Bandar Baru Sungai Buloh - Mak Aji singgah untuk membeli barang di kedai hardware. Madihah di dalam kereta menunggu. Apabila Mak Aji balik ke kereta, Madihah memberitahu bahawa dia melihat Irma Hasmie dengan suaminya masuk ke klinik di hadapannya. Katanya Irma berbaju tidur, kelihatan begitu lemah badannya dan dia dipapah oleh suaminya masuk ke klinik. Tidak habis-habis katanya, "Cutenya ma, cutenya!!" "Apa yang cute sangat?" tanya Mak Aji. "Alah, suami dia papah dia tu, dan Irma comelnya ma!!" - itulah yang sering diulang-ulang Madihah.

Diulit bahagia.

Rupa-rupanya telahan kami benar - Irma mengandung! Tahniah atas kurniaan Allah SWT! Alhamdulillah atas penghijrahan Irma - selamat berbahagia dengan keluarga yang bakal dibina!



4 comments:

- dieyana - said...

irma yang comel, minat irma sejak penghijrahannya tu..;-)

Ummu Madihah said...

samalah tu, minat sejak dia hijrah juga. Pakai tudung lg comel!

Aida Salleh said...

saya pun sama. sebelum dia berhijrah tak rasa pun dia comel tapi selepas berhijrah mmg terserlah kecomelannya. semoga sega yang baik ini kekal selamanya.

Ummu Madihah said...

Itulah dia, bagi mereka yang masih belum mengenakan tudung, cuba acah-acah dulu tudung, kemungkinan besar kalau tanpa tudung sudah sedia lawa, bila bertudung mesti jauh lagi lawa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...