Followers

Wednesday 20 June 2012

Rendam Kaki Lagi

Untuk kali keduanya pagi-pagi lagi kami pergi lagi remdam kaki. Operasi bermula jam 7.00 pagi hingga sekitar 10.00 malam. Kata pengusahanya malam hari minggu yang lepas mereka tutup jam 1 pagi kerana ramai pelanggan yang datang!

Pada hari ini begini rupa air rendaman kaki Mak Aji, penuh buih putih serta berkeladak warna merah, coklat dan hijau! Euww!!! (kalau anak dara Mak Aji geli, macam inilah dia cakap - dah rindu sangat pada dia, agaknya!).

Hendak tengok macam mana rupanya? Ini untuk mereka yang lalu tengok, yang tak lalu hendak tengok, baik tak usah tengok!:

Ini air rendaman kaki hari kedua! 

Untuk kali yang seterusnya entah macam mana warna yang akan dapat nanti??

Kalau hendak tahu apa rasa selepas menjalani terapi ini? Mak Aji rasa sedikit sebanyak badan berasa sedikit ringan. Bukanlah sampai bila bangun tidur boleh melompat terus ke bilik air!! he he! Tapi badan rasa kuranglah berat untuk bergerak ke sana ke mari! Sakit kaki di kawasan pergelangan kaki juga kurang terasa. Risau juga Mak Aji kalau sakit kaki, macam mana hendak panjat komuter, hendak panjat tangga untuk ke stesen monorel, dan sebagainya?? Alhamdulillah badan terasa sedap sedikit. Kami insya-Allah akan pergi lagi!


Catatan: Baru dua kali, ada 10 kali lagi baki terapi (kalaulah ikut nasihat pengusaha terapi ini). Kalau rawatan sepenuhnya, mahu dia dapat RM120 satu kepala!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...