Followers

Wednesday 23 January 2013

Alhamdulillah dan Tahniah!

As-salam.

Insya-Allah pada awal bulan hadapan anak Mak Aji yang kedua, Boy akan memulakan kerjayanya dalam bidang teknologi maklumat. Dia berjaya mendapat kedua-dua jawatan yang dia hadir temuduganya. Pada hari yang dia sepatutnya hadir untuk menandatangani tawaran kerja satu syarikat, dia mendapat panggolan untuk hadir satu lagi temuduga di sebuah syarikat lain. Dia melepaskan jawayan pertama kerana agak kurang menepati bidang pengajian dan yang lebih penting minatnya. Alhamdulillah jawatan kedua menawarkan perbezaan gaji yang lebih banyak, menepati minat serta bidang pengajiannyanya. 

Pada awal tahun lepas juga anak ketiga Mak Aji, Zhafran melepaskan jawatan di Fella setelah mendapat tawaran kerja dengan gaji yang lebih baik dan waktu kerja yang lebih 'munasabah' (amat penting apabila berkeluarga nanti). 

Kepada Boy dan Zhafran, mama mendoakan yang terbaik untuk kalian. Mama doakan agar kalian bekerja dengan baik, amanah dan ikhlas agar kerja yang dilaksanakan mewajarkan gaji yang diterima, dan rezeki yang dibawa pulang bersih dan halal, insya-Allah.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...