Followers

Wednesday 1 April 2015

Tumpang Sekaki

As-salam.

Dalam kemeriahan sambutan hari kemahkotaan Sultan Johor tempoh hari, Mak Aji juga ingin berkongsi rasa seronok apabila menyaksikan majlis tersebut di kaca TV, walaupun Mak Aji bukannya rakyat Johor. Mak Aji cuma sempat menyumbang khidmat sebagai penjawat awam di Johor (dan juga Melaka) selama satu setengah tahun sahaja. Dalam tempoh tersebut Mak Aji sempat ke Istana Pasir Pelangi untuk menghadap baginda berdua. Sebenarnya kami berurusan dengan YM Raja Zarith Sofia dan berpeluang berjumpa dengan Tengku Mahkota (ketika itu) di pintu masuk ke istana.

Mak Aji kongsikan fotonya ya!:         

Cuba teka siapa di kanan itu - siapa lagi bukan yours truly!!
Mak Aji serta seorang pegawai dari institusi kami serta pegawai dari
Jabatan Kebudayaan Negeri Johor serta pihak UTHM.



Itu antara pengalaman manis semasa berkhidmat dahulu. Alhamdulillah berpeluanglah Mak Aji menemui figura yang amat dikagumi, salah satunya kerana kecantikannya, juga tutur kata serta berbudi pekerti tinggi! 


1 comment:

Blogger said...

If you're trying to lose kilograms then you certainly have to jump on this totally brand new tailor-made keto plan.

To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and cooks joined together to produce keto meal plans that are effective, suitable, price-efficient, and enjoyable.

From their launch in 2019, hundreds of individuals have already remodeled their figure and well-being with the benefits a good keto plan can give.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto plan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...